Tästä alkaa siis blogi joka seuraa Ivin, minun parhaan ystäväni, elämää, ja myös minun menemisiäni siinä sivussa. Ivi on kaksi vuotias maltankoira joka asuu tällä hetkellä Italiassa. Ja minä olen 27v tyttö Helsingistä. Italia on koiralle oikein mukava maa asua, jota ei ehkä voi sanoa edellisestä kodistamme joka oli Kreikassa. Tällä hetkellä odotamme jo kesää, koska silloin palaamme Suomeen, ja Suomen kesäähän ei voita mikään. Ivi on jo kokenut matkailija ja ei välitä, onko kulkuneuvona auto, juna, laiva vai lentokone, kunhan minä olen mukana! Kreikassa asuimme ensin etelässä (Ateenassa) ja sitten pohjoisessa (lähellä Thessalonikia) ja Ateena oli kieltämättä ihana kaupunki. Nyt Italiassa tuntuu että elämä on kuitenkin rauhoittunut, kun lenkeilläkään ei tarvitse enää pakoilla isoja ja pelottavia kulkukoiria ja takapihalla ei ole kymmenen kodittoman kissan leiriä. Täällä Italiassa asumme nyt kaupungissa nimeltä Forlì, ja viihdymme erinomaisesti. Tuntuu että melkein kaikilla täällä on koira, ja koirat ovatkin tervetulleita lähes kaikkialle. Viime viikolla tapasimme myös Ivin eläinlääkärin, joka vaikutti ihan täydelliseltä ja puhui erinomaista englantia. Toivottavasti Ivikin pitää hänestä vielä sen jälkeen, kun kevään kaikki rokotukset ovat ohi...